28 Μαΐου 2014

Επικοινωνία Οι αναγνώστες µας

Πάνω από ταμπέλες
 
Αγαπητή «σχεδία»,
 
Είμαι ένας από τους ανώνυμους υποστηρικτές του περιοδικού (αγοράζω 3-4 περιοδικά/μήνα από διαφορετικό πωλητή κάθε φορά, τα οποία μοιράζω σε γνωστούς και φίλους για να γίνει ευρύτερα γνωστό), διότι πιστεύω πως είναι από τις πιο αξιέπαινες προσπάθειες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στη χώρα μας, ειδικά στα τελευταία τόσο κρίσιμα χρόνια. Και αυτό διότι το κάνει αθόρυβα και ανώνυμα, χωρίς πολιτικές χροιές και παρεμβάσεις, έχοντας ένα στόχο μόνο. Να βοηθήσουμε αυτόν που έχει ανάγκη.
 
Γι'αυτό το λόγο, μου έκανε μεγάλη (δυσάρεστη) εντύπωση η εμφάνιση, στο τελευταίο τεύχος σου, καταχώρισης/διαφήμισης πολιτικού κόμματος, και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο. Και αναρωτιέμαι, υπάρχει λόγος εμφάνισης αυτής της καταχώρισης; Μήπως σκοπιμότητα; Συγχώρεσέ με εάν δεν γίνομαι κατανοητός. Δεν δηλώνω πολιτική ταυτότητα με το παρόν μήνυμα, διότι θέλω να θεωρώ τον εαυτό μου υπερκομματικό με μοναδικό όραμα το καλό για τη χώρα και το συνάνθρωπό μου, ανεξάρτητα από το ποια πολιτική απόχρωση θα το καταφέρει αυτό. Απλά, δηλώνω απογοητευμένος όταν μία τόσο ευγενής προσπάθεια όπως είναι η «σχεδία», δίνει χώρο σε πολιτικές «τοποθετήσεις».
 
Κρίμα, διότι με αυτό τον τρόπο πιστεύω πως «χάνεται» το αληθινό νόημα της ύπαρξής σου.
 
Φιλικά 
Νίκος
 
 
Απάντηση: Η διαφήμιση στην οποία αναφέρεστε είναι αυτό ακριβώς που κι εσείς ο ίδιος αναγνωρίζετε: μια ξένη καταχώριση. 
 
Η «ιδεολογική/πολιτική ταυτότητα» ενός περιοδικού κρίνεται από τα κείμενα, τις εικόνες, την ισορροπία απόψεων, το editorial κ.λπ.. Και με αυτά τα κριτήρια, μέρα με τη μέρα, νιώθουμε ότι «κερδίζουμε» και τους πλέον (αγνά) δύσπιστους.Είναι ένας μεγάλος αγώνας και δύσκολος, αλλά πιστεύουμε ότι μέσα στο χρόνο έχουμε αποδείξει (και αποδεικνύουμε καθημερινά) ότι είμαστε (ακριβώς επειδή πράγματι είμαστε) ένα βαθιά ανεξάρτητο δημοσιογραφικό περιοδικό – όσο και αν κάποιοι δεν θέλουν ή δεν μπορούν να το χωνέψουν. 
 
Πριν από λίγες εβδομάδες, αποφασίσαμε ότι θα δεχθούμε διαφήμιση από κόμματα που κινούνται εντός του συνταγματικού τόξου. Και από τη ΝΔ, επί παραδείγματι. Εδώ, υπενθυμίζω ότι η Εθνική μας των Αστέγων, για λόγους που έχουμε εξηγήσει, έδωσε φιλικό παιχνίδι με βουλευτές και στελέχη του κυβερνώντος κόμματος, τον περασμένο Φεβρουάριο. Πάλι, είχαμε αντιδράσεις, αυτή τη φορά ότι «αβαντάρουμε» τη Νέα Δημοκρατία.
 
Οι διαφημιστικές καταχωρίσεις είναι κρίσιμο στοιχεία (δυστυχώς) για τη βιωσιμότητα του όλου του Τύπου και της «σχεδίας». Αυτό, όμως, επ’ ουδενί δεν σημαίνει, στην περίπτωσή μας σίγουρα, «ταύτιση» με κάποιον κομματικό χώρο.
Η «σχεδία» μας ήταν, είναι και θα παραμείνει υπερκομματική και ανεξάρτητη, έχοντας αποκλειστικό στόχο να υποστηρίξει τον άνθρωπο. Άλλωστε, όλα τα περιοδικά δρόμου παγκοσμίως αυτόν ακριβώς το στόχο έχουν: Να υπηρετήσουν τον άνθρωπο.
 
 
Πολλά τα λεφτά!
 
Ήρθε επιτέλους το καινούριο τεύχος της Shedia! Ένα γρήγορο ξεφύλλισμα γιατί ανυπομονώ να δω τι ενδιαφέροντα θέματα έχει κ σε αυτό το τεύχος και.... πέφτω πάνω σε πολιτική διαφήμιση! Τι δουλειά έχουν τα κόμματα σε αυτή την προσπάθεια; Άστεγος είσαι ανεξάρτητα από ποιο κόμμα ψηφίζεις. Ή μήπως αν ψηφίσεις κάποιο συγκεκριμένο κόμμα θα πάψεις να είσαι άστεγος; Vote left ζώα για να σωθείτε! Vote right, τα ίδια σκ@τ@ θα φάτε! Κρίμα γιατί θεωρούσα τη Σχεδία μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια, αλλά φαίνεται πως ήταν πολλά τα λεφτά Αλέξη....
 
Katerina Zarali
 
 
Όμορφα συναισθήματα
 
Αγαπητή  "σχεδία"
 
Δεν ξέρω πότε ακριβώς κυκλοφόρησες στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ (βιαστικός και απρόσεκτος πάντα στο δρόμο) σήμερα αξιώθηκα να σε γνωρίσω στο τεύχος Μαΐου.
 
Σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη για αυτή την καθυστέρηση, αλλά πλέον δεν πρόκειται να στερηθώ τη συντροφιά σου από κανένα τεύχος και μακάρι να κυκλοφορήσεις συχνότερα....
 
Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς για τις όμορφες στιγμές που μου χάρισες (απ΄την πρώτη μέχρι την τελευταία σου σελίδα) και για τα συναισθήματα που απελευθέρωσες μέσα μου!
 
Φιλικά πάντα,
 
Ηλίας  Κ.  Μάρκου
 
ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
 
 Αγαπητοί φίλοι της «σχεδίας», για άλλη μια φορά έχω στα χέρια μου το πολύ όμορφο περιοδικό σας και χαίρομαι για αυτό. Αλλά, μεγαλύτερη χαρά πήρα όταν περπατώντας στην Τσιμισκή είδα ανθρώπους, κυρίως νέους αλλά και μεγάλους, να κρατούν στα χέρια τους το περιοδικό σας και έβλεπα μια ικανοποίηση στα πρόσωπά τους .Το αφιέρωμα στην Τζόαν Μπαέζ μάς θύμισε τα νιάτα μας και ταυτιστήκαμε με τη σκέψη της ότι ξέρει γιατί παίρνει το μέρος των αδυνάτων, επειδή αυτό είναι το ζητούμενο στην εποχή μας [ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ].                                                                                                                             Ντότα Μπαλαφούτη
 
Το θέμα είναι να μην σου περισσεύουν και να αγοράζεις την «σχεδία». Πρακτική κοινωνικής αλληλεγγύης. Να έχεις αγωνία για το αύριο και να βλέπεις τον πωλητή μπροστά σου. Μπορείς να το κάνεις;
Αμάλθειο κέρας (facebook)
 

ΑΡΘΡΑ ΤΕΥΧΟΥΣ

ΓΙΝΕ ΠΩΛΗΤΗΣ

Από τη στιγμή που θα γίνεις πωλητής, θα σου δοθούν δωρεάν δέκα (10) αντίτυπα. Είναι το αρχικό σου  κεφάλαιο. Όταν πουλήσεις αυτά τα δέκα αντίτυπα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το αρχικό κεφάλαιο για  την αγορά άλλων στο 50% της ονομαστικής τους αξίας. Δηλαδή, αγοράζεις το περιοδικό 1,50 ευρώ και  το πουλάς 3,00 ευρώ, κρατώντας τη διαφορά ως έσοδό σου.

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ