Shedia

 
Το ελληνικό περιοδικό δρόμου «σχεδία», κυκλοφόρησε το πρώτο του αγγλικό τεύχος τον Ιούνιο του 2021. Η αγγλική έκδοση η οποία περιλαμβάνει έναν αξιόπιστο τουριστικό οδηγό και απευθύνεται σε μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα αλλά και σε τουρίστες που επισκέπτονται την χώρα.
 
Το περιοδικό δρόμου διανέμεται από τους πωλητές της «σχεδίας», οι οποίοι είναι άτομα που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως άστεγοι ή μακροχρόνια άνεργοι που διαβιούν κάτω από το όριο της φτώχειας. Όπως ισχύει για την ελληνική έκδοση, καθώς και για όλα τα περιοδικά δρόμου ανά τον κόσμο, οι πωλητές κρατούν το 60% του αντιτίμου του κάθε περιοδικού που πωλείται (δηλ. 3,00€), προσφέροντας τους έτσι την δυνατότητα να έχουν με αξιοπρεπή τρόπο ένα εισόδημα το οποίο θα τους επιτρέψει να καλύψουν ένα μέρος των βασικών αναγκών τους.
 
Η έκδοση, η οποία τυπώνεται σε υψηλής ποιότητας χαρτί και σχεδιάζεται από την McCann, μία από τις καλύτερες διεθνείς γραφιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, περιλαμβάνει επιλεγμένες συνεντεύξεις και ενδιαφέρουσες ιστορίες του τόπου και των ανθρώπων του. Ένας πολυσέλιδος αξιόπιστος Τουριστικός Οδηγός - τυπωμένος σε φιλικό προς το περιβάλλον χαρτί - περιλαμβάνεται στην έντυπη έκδοση του περιοδικό δρόμου «σχεδία». Η έκδοση, οδηγεί τους αναγνώστες και του επισκέπτες στον κόσμο της Ελληνικής Αλληλεγγύης μέσα από κοινωνικές επιχειρήσεις, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, συνεταιρισμούς και πολλές άλλες κοινωνικές οργανώσεις και ομάδες που παρέχουν μία μεγάλη γκάμα αγαθών και υπηρεσιών, αγωνιζόμενοι πάντα για την επίτευξη κοινωνικής χρησιμότητας και βιωσιμότητας.
 
Η αγγλική έκδοση της «σχεδίας», εκδίδεται με την υποστήριξη της iMEdD (www.imedd.org/), μία κερδοσκοπική δημοσιογραφική οργάνωση που ιδρύθηκε το 2018, με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος  (ΙΣΝ, www.snf.org). "Δημιουργήσαμε το  Bridge Pillar (www.imedd.org/bridge/), μέσω του οποίου συνεργαζόμαστε με πρωτοβουλίες της Ελλάδας και του εξωτερικού που προσεγγίζουν κοινωνικά ζητήματα μέσω της δημοσιογραφίας," αναφέρει η δημοσιογράφος, CEO του iMEdD και διευθύντρια του SNF Dialogues Άννα Κύνθια Μπουσδούκου. "Η συνεργασία μας με την Σχεδία είναι το νέο project του Bridge. Πρόκειται για ένα πολύ καινοτόμο project, πολύ χρήσιμο για την κοινωνία, το οποίο όμως παράλληλα αντικατοπτρίζει τη μοναδικότητα του περιοδικού όπου η δημοσιογραφία γίνεται το όχημα για να βελτιωθούν οι συνθήκες ζωής των ανθρώπων που το διανέμουν. Με χαρά δεχτήκαμε την πρόταση να υποστηρίξουμε την υλοποίηση αυτής της έκδοσης, συμμετέχοντας έτσι στην δημιουργία ενός χρήσιμου εργαλείου που στοχεύει να πληροφορεί και να δίνει προτάσεις στους επισκέπτες της Ελλάδας κατά το διάστημα των καλοκαιρινών τους διακοπών. Άλλωστε τελικά, έτσι αντιλαμβανόμαστε την δημοσιογραφία. Ως μία μορφή έκφρασης αλλά πρωτίστως ώς ένα όχημα της Δημοκρατίας."
 
Περισσότερα για την αγγλική έκδοση του ελληνικού περιοδικού δρόμου «σχεδία» στο info@shedia.gr